*Okan Bayülgen
‘terlikçi’ oldu!
AYAKKABI ve terlik üretiminde çeyrek asrı geride bırakan Muya, ses getirecek bir reklâm kampanyası ile gündemde. Ünlü marka, Okan Bayülgen ve ekibinin çektiği reklâm filmi ile bu yaza damga vurmaya hazırlanıyor.
Türkiye, ayakkabı ve terlik üretiminde dünyanın en büyük üreticilerinden biri konumunda. Sektörde çeyrek asrı geride bırakan Muya da bu yaz farkındalık yaracak bir kampanyaya hazırlanıyor. Okan Bayülgen’in yönetmen koltuğunda oturduğu filmin fonunda, tüm dünyayı etkisi altına alan pandemi yer alıyor.
ÇAMAŞIR MAKİNELERİ AYAKLANDI!
Bir yılı aşkın bir süredir birçok ülkede olduğu gibi Türkiye’de de milyonlarca insan, zamanlarının önemli bir bölümünü evlerinde geçirdi. Öğrenciler uzaktan eğitime katıldı, çalışanlar işlerini bilgisayar başında yapmaya çalıştı. Kuşkusuz bu süreç hemen herkeste daralma hissi yarattı.
Bayülgen ve ekibi de bu sıkışmışlığı, evlerde bulunan çamaşır makineleri üzerinden anlatıyor. Reklâm filminde, evin bir köşesinde sürekli çalışan çamaşır makineleri zıplayarak kendileri sokağa atmaya çalışıyor. Markanın rahatlığı ve şıklığına vurgu yapılan mizahi filmle markanın belleklerde kalıcılaşması hedefleniyor.
Çekim çalışmaları uzun süredir devam eden reklâm Film “Hayat bu ya! Muya” sözleri ile son buluyor.
Güncelleme Tarihi: 01 Mayıs 2021, 00:25